Τα αντιφλεγμονώδη συστατικά που αν προσθέσεις στις σούπες σε αδυνατίζουν

Οι σούπες είναι από τα πιο αγαπημένα και εύκολα χειμερινά φαγητά. Φαντάσου η αγαπημένη σου σούπα να γινόταν σύμμαχος σου στην απώλεια βάρους με μερικά αντιφλεγμονώδη συστατικά που θα της προσθέσεις.

Η εποχή των σούπας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, κάτι που είναι υπέροχο για όσους από εμάς ψάχνουμε για εξαιρετικές συνταγές που μπορούν επίσης να μας βοηθήσουν να επιτύχουμε τους στόχους απώλειας βάρους του νέου έτους. Επειδή οι σούπες προσφέρουν σχεδόν ατελείωτες ευκαιρίες για να βάλουμε μέσα θρεπτικά, χορταστικά, χαμηλών θερμίδων συστατικά. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν τόνοι νόστιμων συστατικών για σούπες που προσφέρουν απίστευτες αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, πράγμα που αποτελεί σημαντικό κλειδί για μια υγιεινή διατροφή. 

Η χρόνια φλεγμονή στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε θέματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη και τη λεπτίνη, τα οποία μπορούν να σας καθυστερήσουν σημαντικά στο ταξίδι μας για την απώλεια βάρους. Προσθέτοντας όμως τις σωστές τροφές στο πιάτο σου -ή, στην προκειμένη περίπτωση, στο μπολ σου- θα είσαι σε καλό δρόμο για λιγότερες φλεγμονές, για να μην αναφέρουμε με έμφαση και μια πιο λεπτή μέση. 

πορτοκαλι σουπας σε λευκο μπολ

Ανακαλύψαμε μερικά από τα καλύτερα αντιφλεγμονώδη συστατικά σούπας που μπορείς να χρησιμοποιήσεις προσθέτοντας τα  στην κατσαρόλα αυτό το χειμώνα. Τα υλικά είναι απλά και εύκολο να τα βρεις, λαχανικά όπως φυλλώδη χόρτα, ρίζες και άλλα, μαζί με μερικά από τα αγαπημένα σας μπαχαρικά όπως το σκόρδο και ο κουρκουμάς.   

Αντιφλεγμονώδη λαχανικά 

Ευτυχώς, δεν υπάρχει έλλειψη λαχανικών που καταπολεμούν τη φλεγμονή και έχουν υπέροχη γεύση σε ένα μπολ σούπας.  Τα φυλλώδη χόρτα όπως το λάχανο και το σπανάκι είναι εξαιρετικές επιλογές και έχουν μια θρεπτική δύναμη. Στη συνέχεια, το σέλινο περιέχει τόσο αντιφλεγμονώδεις όσο και αντιοξειδωτικές ενώσεις που ονομάζονται απιγενίνη, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του πρηξίματος και στη βελτίωση της ροής του αίματος σε όλο το σώμα.

καροτα

Και για να προσθέσεις πραγματικά λίγη αγάπη στη συνταγή της σούπας σου, μην ξεχνάς αυτά τα νόστιμα, γεμάτα θρεπτικά συστατικά ριζικά λαχανικά! Η προσθήκη  λαχανικών όπως τα καρότα και οι γλυκοπατάτες παρέχουν αντιοξειδωτικά και β-καροτένιο που υποστηρίζουν τη φλεγμονώδη ισορροπία, καθώς και την υγεία της καρδιάς.  

 Αντιφλεγμονώδη μπαχαρικά 

Φυσικά δεν μπορείς να ξεχάσεις τα μπαχαρικά. Όχι μόνο η προσθήκη άφθονων μπαχαρικών στη σούπα σου δίνει όλη τη γεύση που χρειάζεσαι για να επιστρέφεις ξανά και ξανά για ένα δεύτερο και τρίτο μπολ, αλλά τα σωστά μπαχαρικά μπορούν επίσης να φέρουν τα αντιφλεγμονώδη οφέλη της σούπας σου στο επόμενο επίπεδο. Στην πραγματικότητα, η προσθήκη μπαχαρικών όπως το τζίντζερ, ο κουρκουμάς και το σκόρδο μπορούν να ενισχύσουν τη γεύση, το μεταβολισμό και να μειώσουν τη φλεγμονή που σχετίζεται με μεταβολικές διαταραχές. Αυτό σημαίνει ότι όλη αυτή η υπέροχη γεύση μπορεί να σε φέρει ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο σου για απώλεια βάρους.  

μπαχαρικα

Το τζίντζερ είναι γνωστό ότι μειώνει το οξειδωτικό στρες χάρη στο ενεργό συστατικό του, την τζιντζερόλη. Εν τω μεταξύ, ο κουρκουμάς περιλαμβάνει κουρκουμίνη, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη φλεγμονή σε όλο το σώμα καταστέλλοντας τα μόρια που είναι υπεύθυνα γι’ αυτήν. Τέλος, το σκόρδο είναι γέματο με μια αντιφλεγμονώδη ένωση που ονομάζεται αλλικίνη. Όλα μαζί, φτιάχνουν μια σούπα με υπέροχη  γεύση, φιλική προς την απώλεια βάρους.  

Συνδυάζοντας αυτά τα συστατικά για μια αντιφλεγμονώδη σούπα, θα δημιουργήσεις μια δυναμική ομάδα θρεπτικών συστατικών που όχι μόνο μειώνουν τη φλεγμονή αλλά υποστηρίζουν και την υγιή απώλεια βάρους.

ΠΗΓΗ:THE ISSUE